Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Hatay Valiliği
T.C. Hatay Valiliği
T.C. Hatay Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Vali Yardımcıları Görev Dağılımı Görev Yapmış Valiler Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi İl Etik Komisyonu Kurumsal Kimlik
  • HATAY
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Kurum ve Kuruluşları İletişim Bilgileri Kamu Hizmet Standartları Bilgi Edinme İl Afet Risk Azaltma Planı Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet Başvuru Formu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları İhale İlanları Resmi İlan Portalı Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
16
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali
      • Vali Yardımcıları
        • Bekir Sıtkı DAĞ
        • Hasan MEŞELİ
        • Emin KAYMAK
        • Can ATAK
        • İbrahim GÜNEŞ
        • Gökay İÇEN
        • Doğukan MIZRAK
        • Cafer EKİNCİ
        • Mehmet Miraç TOPALOĞLU
        • Resul YILDIRIM
      • Kaymakamlar
        • Mehmet SERT
        • Abdullah AKDAŞ (Vali Yardımcısı)
        • Hacı Hasan GÖKPINAR
        • Mahmut Sami YILMAZ
        • Mesut ÇOBAN
        • Muhammet ÖNDER
        • Ümit ALTAY
        • Onur ÖZAYDIN
        • Osman ACAR
        • Ayhan AKPAY
        • Onur Alp BIÇAKÇI
        • Kürşad KARACA
        • Yasin ÖZTÜRK
        • Emre DÜNDAR
        • Halil YAZICI
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
    • Vali Yardımcıları Görev Dağılımı
    • Görev Yapmış Valiler
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • İl Etik Komisyonu
    • Kurumsal Kimlik
  • HATAY
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • Anadolu Ajansı Hatay Büro Müdürlüğü
      • DSİ 63.Şube Müdürlüğü
      • Doğu Akdeniz Gümrük ve Dış Ticaret Bölge Müdürlüğü
      • Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Şube Müdürlüğü
      • Havalimanı Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Meteoroloji Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Tapu Ve Kadastro 12. Bölge Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Vakıflar Bölge Müdürlüğü
      • Vergi Dairesi Başkanlığı
      • Zeytincilik Araştırma Enstitüsü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Defterdarlığı
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
      • TKDK İl Koordinatörlüğü
      • TÜİK Hatay Bölge Müdürlüğü
    • Kamu Kurum ve Kuruluşları İletişim Bilgileri
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Bilgi Edinme
    • İl Afet Risk Azaltma Planı
    • Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet Başvuru Formu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
    • Resmi İlan Portalı
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM

Hatay Valisi Sayın Ercan Topaca, Hrt Akdeniz'de Yayınlanan ‘Gündem Özel Programı’na Konuk Oldu

 
Hatay Valisi Sayın Ercan Topaca, Hrt Akdeniz'e yayınlanan Kemal Çelenk ve Ali Yolcu'nun birlikte sundukları ‘Gündem Özel’ adlı programın canlı yayın konuğu oldu.
 
İlimizin medeniyet zenginliği ve kültürü ile ilgili bilgiler vererek sözlerine başlayan Sayın Ercan Topaca, “Hatay’ımız Türkiye’nin en köklü kadim şehirden biridir. Her yönüyle zengin bir kenttir. İnanç yapısı, kültürü, bünyesinde barındırdığı geçmişten günümüze medeniyetleri, coğrafyasının verimliliği itibariyle zengin bir kente geldiğinizi ilk andan itibaren hissediyorsunuz. Bu zenginlik ile sadece manevi anlamda bir zenginlikten bahsetmiyorum. Topraklarının çok verimli olması, denize kıyısı olması, Türkiye’nin ihracatında önemli bir yere sahip olması, güneyimizde Suriye ve Irak’a komşu olması yönü ile ekonomik anlamda hakikaten çok büyük bir potansiyeli içinde barındıran bir kenttir.” dedi.
 
Sayın Topaca şöyle devam etti: “Biz bu çerçevede çok kısa bir süre içerisinde ilgili kurumlardan brifingler almak, sorun tespitleri yapmak, halkın beklentilerini ölçmek ve bir hazırlık programı yapmak suretiyle işe başladık. Kentimize elimden geldiği ölçüde maksimum hizmeti yapma gayreti içerisindeyim. Kentin asayişini, güvenliğini, huzurunu, esenliğini ve insanların işlerini rahat bir şekilde yapmalarını sağlayacak ortamı hazırladığınız zaman önemli oranda belli işleri yapmış oluyorsunuz. Özellikle halkımızın hiçbir endişesinin olmaması ve her türlü sıkıntıdan, tehlikeden uzak bir şekilde hayatını devam ettirebilmesi için her türlü tedbiri alıyoruz. Bu anlamda vatandaşlarımızın da bize güvendiğini ve inandığını düşünüyorum. O çerçevede inşallah çalışmaya, üretmeye halkımızla bütünleşmeye, karşılıklı ilişki içerisinde süreci götürmeye çalışıyoruz. Hatay’ın ve Türkiye’nin geleceği önümüzdeki dönemlerde daha güzel olacaktır.” dedi.
 
Hatay’daki Büyükşehir Sistemi ile ilgili görüşlerini açıklayan Sayın Topaca, “Büyükşehir sistemine Türkiye’de en uygun kentlerden birisi Hatay’dır. Bunun sebebi Hatay 5400 km karelik toprak büyüklüğü ile aslında büyükşehir ölçeğinde yönetilebilecek ideal bir büyüklüğe sahiptir. Hatay Büyükşehir Belediyemiz ve yeni kurulan bazı ilçe belediyeleri aslında genç birer delikanlıdır. Büyükşehir yapısı kurulalı bir yıl yeni doldu. Her şeyden önce alt yapı hizmetlerindeki dağınıklık giderilecektir. İmar durumundaki çarpık kentleşmenin uzun vadede çözümü yine büyükşehir sistemi ile olacaktır. Büyükşehir sistemi dediğimiz zaman daha güçlü bir şehirden ve belediye sisteminden bahsediyoruz. Bu sistemin Hatay’a daha faydalı olacağını kentimizi daha çok güzelleştireceğini, daha iyi yaşanılabilir bir kent suretini kazanmasını sağlayacağını düşünüyorum.” dedi.
 
-Hatay’da Su Sorunu Ortadan Kalkacaktır-
 
Hatay’da su sorununun ortadan kalkacağını ifade eden Sayın Topaca, “Bu anlamda devletimiz yaşanan sıkıntılardan sonra Reyhanlı Barajı ve Karaçay Barajı’nın çalışmalarına yoğun bir şekilde devam ediyor. İnşallah çok büyük bir aksilik olmadığı takdirde Karaçay Barajı yakında hizmete girecek ve kentimizin içme suyu alanındaki sorununu önemli oranda çözecektir. Reyhanlı Barajı’nın da bir anlamda hem kentimizin içme suyu sorununa çözüm bulunmasını sağlayacağı gibi Amik Ovası’nda yaşanan taşkınlara, tarımı olumsuz etkileyen sıkıntılara ve tarımda ihtiyaç duyulan suyun hazırlanmasına çok ciddi katkıları olacaktır. Reyhanlı Barajı’nın 2018 yılında Karaçay Barajı’nın ise 2015 sonu itibariyle bitirilmesi planlanmaktadır. İnşallah bu iki yatırım hayata geçtikten sonra kentimizdeki taşkın, tarımda sulama ve içme suyu konusuna çözümler getireceğiz.” dedi.
 
Hatay birinci dereceden deprem bölgesi olduğunu ve vatandaşların bunu bilerek ve kendi tedbirini alarak yola devam etmesi gerektiğini belirten Sayın Topaca, "17 Ağustos depremi ve 12 Kasım depremlerinden sonra ciddi bir şekilde mevzuat değişikliği oldu. Türkiye’deki yapı kalitesi o değişikliklerden sonra inanılmaz arttı. Türkiye çok ciddi sayıda eski yapı stokuna sahip. Hatay, kültürel ve tabiat sitleri olan tarihi bir kent. Kentsel dönüşüme girmek istediğimiz zaman da Hatay gibi kentlerin süreçleri diğer illere göre biraz daha uzun sürüyor. Bu sebeple zamanlamanın ve çalışmanın ona göre yapılması gerekiyor. Afet ve deprem ile mücadele devletin görevidir. Yerel yönetimler yardımcı kuruluş konumundadır. Biz de bu anlamda belediye başkanlarımızı özellikle sorunlu alanlar konusunda kentsel dönüşüme teşvik ediyoruz. Gerek İskenderun’da gerekse Antakya’da kentsel dönüşüm yapılması konusunda arkadaşlarımızla toplantılar yapıyoruz. Antakya Belediyesi’nin, İskenderun Belediyesi’nin ve Büyükşehir Belediyesi’nin planladığı bazı kentsel dönüşüm projeleri var. Bunların hepsi depreme hazırlık konusunda önemli çalışmalardır. Biz de Valilik olarak gerek okullarda gerek hastanelerde gerekse kamu binalarında depreme dayanaklılık konusunda yenileme ve hazırlık anlamında çalışmalar yapıyoruz. Tabi ki bu çalışmaları her yönüyle yeterli görmek mümkün değil. Kentlerin dönüşümü, kentlerin yapılarının ve misyonlarının yenilenmesi yerine göre çok uzun ve yüksek maliyetli projelerdir. Bu projeler devletin doğrudan doğruya yapacağı projeler de değildir. Vatandaşın da getirilen bazı teşviklerle kendi yapılarını değiştirmesi, güçlendirmesi gerekiyor. Bu hususta bizim belediyelerimizin aldığı bazı kararlar var. Biz de bu süreci ilimizde takip ediyoruz. Bir taraftan olası depremlere karşı hem alt yapımızı hem de ekibimizi güçlendirerek hazırlığımızı yapıyoruz.” dedi.
 
Eğit-Donat konusunda Serinyol Jandarma Eğitim Alayı’nda bu yönde böyle bir çalışma olmadığını ifade eden Sayın Topaca, “Hatay’da eğit-donat konusunda herhangi bir faaliyet yok. Vatandaşlarımızın bu konuda rahat olmasını istiyorum. Türkiye’nin aleyhine herhangi bir durum söz konusu değildir. Serinyol Jandarma Eğitim Alayı sadece amacına hizmet eden bir yerdir. Suriye sorunun devam etmesi ya da çözülmesi ise ayrı bir konudur. Bu kentin Valisi olarak ülke güvenliğini ve bu kentte yaşayan vatandaşların can ve mal güvenliğini sağlamak görevimdir. Bu konuda gerekli tedbirlerimizi alıyoruz.” dedi.
 
2007 yılından itibaren Türk vatandaşlığına geçen Suriyeliler ile ilgili rakamları vererek konuşmasına devam eden Sayın Topaca, “2007 yılında evlenme yoluyla Türk vatandaşlığına alınan 22 kişi, 2008’de 20 kişi, 2009’da 53 kişi, 2010’da 62, 2011’de 76 Suriye uyruklu kişi var. 2010 ve 2011 yılında 2 ve 4 olmak üzere anne ve babaya bağlı olarak da toplam 6 kişi var. Bunu günümüze doğru getirdiğimiz zaman 2012 yılında Suriye’den 58 kişi,2013 yılında 136 kişi, 2014 yılında 74 kişi vardır. Kaldı ki bu konuda seçmen listeleri askıya çıkıyor. Açık olan bu listeleri herkes görüyor ve bu listeler denetime tabidir. Siyasi yollarla hiç kimsenin kaydedilmesi oy kullanılmasının sağlanması mümkün değildir. “ dedi.
 
-Çalışmalarımız Devam Ediyor-
 
Şu anda konaklama merkezi adı verilen 5 tane kampın bulunduğunu ifade eden Sayın Topaca, “Buralarda kalan kişi sayısı yaklaşık olarak 15 bin. Bu kampların dışında kendi imkânları ile kalan kişi sayısı şu an itibariyle 275.436 kişidir. Hatay’da kalan Suriyeli sayısı ise 290.454’tür. Suriye’den ülkemize gelen her bir kişiye seri numarası olan geçici bir tanıtma kartı veriyoruz. Bu kartı verirken herkesin parmak izi alınıyor. Bu alınan bilgiler pol-nete yükleniyor ve Suriyeli bir kişi herhangi bir suça karıştığı zaman sistemden görülüp tespit ediliyor. Böylece Suriyelileri her yönüyle takip etme imkanımız oluyor. Araçlar konusunda da plaka sisteminde yapılan bir yönetmelik değişikliği ile Türkiye'de geçici olarak koruma altında olan Suriyelilere yönelik özel bir plaka sistemi getirildi. Bu konuda çalışmalarımız devam ediyor. Önümüzdeki bir iki ay içerisinde bu çalışma bitecek.” dedi.
 
Sayın Topaca Şöyle devam etti: “Şu an itibariyle 2015 yılında 819 Suriyeli suça karışmıştır. Bu suçların arasında trafik cezaları, aile içi kavga, görevli memura mukavemet, kaçakçılık gibi suçlar bulunmaktadır. Bunlardan 5 tanesi tutuklu 2 tanesi adli kontrol altında ve diğer işlemler yapılan 6 kişi var. Bu suçlara karışan 238 kişi ise sınır dışı edilmiştir. Devletimizin politikası gereği bu insanlar ülkemizde misafir ediliyor. Bunlara karşı herhangi bir şekilde olumsuz bir duygu ve tavır içerisinde değiliz. Bu insanları rahat ettirmek hem devlet geleneğimizde çok köklü bir yeri olan bir uygulamadır hem de dinimizin bir gereğidir. Tabi bizim de Suriyelilerden beklentilerimiz var. Türkiye'de kaldıkları süre içerisinde Türkiye’nin kurallarına ve hukukuna uygun hareket etmeleridir. Uygun hareket etmedikleri takdirde bizim hukuk sistemimiz devreye girer. Türkiye hukuk sistemine uymadıkları takdirde hiçbir toleransımızın olmayacağını, her türlü yaptırımı hiç tereddütsüz uygulayacağımızı bu misafirlerimizin de bilmesi gerekiyor.” dedi.
 
-Milletimiz Çok Büyük Bir Yardımseverlik Örneği Göstermektedir-
 
Milletimizin Suriyelilere çok büyük bir hayırseverlik örneği gösterdiğini ifade eden Sayın Topaca, “Hatay’ı baz alarak, 2010 yılından itibaren Devlet imkanları ile yapılan yardım miktarı 453.271.893 liradır. Ayrıca bu yardımlar devletin yaptığı yardımlarla sınırlı kalmayıp sivil toplum kuruluşlarımız ve bazı yardım kuruluşlarımızın 381.736.595 lira değerinde muhtelif cinste yapmış oldukları yardımlar vardır. 2012 yılında 193 tır, 2013’te 1492 tır, 2014’te 1495 tır, 2015 yılında 673 tır olmak üzere toplamda 3853 tır yardım malzemesi yollanmıştır. Birleşmiş Milletler’in bizim ilimizde yapmış olduğu yardımlar 21.570.794 liradır. Sadece Hatay’da bizim devletimizin ve sivil toplum kuruşlarımızın yaklaşık olarak toplam 800 milyon lirayı geçen bir yardımı söz konusudur. Bu yardımların büyük bir kısmı savaşta yaralanan kişilerin tedavi giderleri içindir.” dedi.
 
Suriye bayrakları ve Esad’ın posterleri ile yürüyüş yapılması konusuna da değinen Sayın Topaca, “Suriye ile ilgili Türkiye’de gösteri yapmayı hiçbir sebep haklı çıkarmaz. Biz Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyız ve bu ülkenin koruması altındayız. Başka bir ülkenin liderinin posterini taşımak doğru değildir. Bir bayrak taşınacaksa Türk bayrağından başka bir bayrak taşınmasının doğru olmadığını ve Mustafa Kemal Atatürk’ün posterinin yeterli olduğunu düşünüyorum. Ülkemizin birliği, devletimizin bütünlüğü açısından bizim sembollerimiz bellidir. En büyük sembolümüz Türk Bayrağı’dır ve başka bir bayrak taşınması doğru değildir. Başka bir ülkeye bir sevginiz ve sempatiniz olabilir, saygı duyuyorum. Ancak bunu meydanlarda taşımak ve meydanlarda başka ülkelerin bayrağı altında yürümek bize ağır gelir. Suriye’de olan iç savaştan biz de etkileniyoruz. Ancak bu etkileri minimuma indirmek, halkımızı korumak Türkiye Cumhuriyeti’nin yapacağı bir şeydir. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarını ya da bize sığınan kişileri koruma yükümlülüğü bizim devletimize aittir. Bu kent hoşgörü, huzur, medeniyetler, inançlar kentidir. Burada Devletimize güvenmek ve sahip çıkmak durumundayız. Bir kesim tarafından yanlış anlaşılacak davranışlardan kaçınmak bir vatandaşlık görevidir. Bütün vatandaşlarımızdan bize destek olmalarını, işimizi kolaylaştırmalarını bekliyor, bu kentin güvenliğini, huzurunu, sağlamamız konusunda vatandaşlarımız ile omuz omuza yan yana bu kenti yönetmek istiyoruz.” dedi.
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

T.C. Hatay Valiliği - Büyükdalyan Mah. Atatürk 22.Cad. No:95 Hükümet Konağı 31000 Antakya/HATAY
Telefon:+90 326 214 62 13-14-15 Fax:+90 326 214 61 69
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız